Obecné
Zapomněl jsem...
Platby, zůstatky, nabíjení a vybíjení
Pro podnikatele
Reklamace

Další informace:

PDF Příručka pro majitele Konta pro obchodníky
CMS Obchodní podmínky PaySec
PDF Příručka pro použití platební brány

Kontaktujte nás:

Uživatelská podpora uživatelská podpora
Linka PaySec linka PaySec 495 800 155

PaySec - Nejčastější otázky

Obecné

Jak se přihlásím do systému?

Klikněte na Přihlášení do PaySec

Zadáte jednu z následujících možností: přihlašovací jméno, telefonní číslo, e-mail nebo číslo Konta a heslo, klikněte na tlačítko PŘIHLÁSIT.
Obchodníci zadávají přihlašovací jméno nebo číslo Konta a heslo. Disponenti obchodních kont zadávají pouze přihlašovací jméno a heslo.

Jak se po přihlášení dostanu zpět na hlavní stránku (homepage)?

Po přihlášení se na hlavní stránku z bezpečnostních důvodů nelze přepnout - je třeba se odhlásit.

Musím se vždy odhlásit?

ANO. Z bezpečnostních důvodů doporučujeme odhlásit se ze systému po ukončení nákupu nebo provedení jiné platby.

Zapomněl jsem...

Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?

Klikněte na Přihlášení do PaySec.

Klikněte na " Zapomněli jste heslo? " pod přihlašovacím rámečkem na přihlašovací stránce PaySec a postupujte podle instrukcí. Uvedete buď přihlašovací jméno - název Konta PaySec nebo číslo Konta PaySec nebo mobilní telefon (pouze 9 číslic) nebo e-mailovou adresu.

Zapomněl jsem přihlašovací jméno, co mám dělat?

Místo přihlašovacího jména - názvu Konta PaySec můžete použít číslo Konta PaySec nebo mobilní telefon (pouze 9 číslic bez +420) nebo e-mailovou adresu.

Přihlášení neproběhlo úspěšně, co mám dělat?

Ověřte si, že používáte správné uživatelské jméno a heslo. Pokud si nejste jisti použitým heslem, využijte možnost resetování hesla, které je dostupné na login obrazovce pod odkazem "Zapomněli jste heslo?".

Zapomněl jsem číslo Konta, co mám dělat?

Číslo Konta není důležité, potřebujete ho pouze jako specifický symbol při nabíjení Konta převodem z běžného účtu. Stačí si pamatovat přihlašovací jméno (případně mobilní telefon a e-mailovou adresu) a heslo, po přihlášení se číslo Konta zobrazí v pravém horním rohu stránek Konta PaySec.

Zapomněl jsem odpověď na kontrolní otázku, co mám dělat?

Pro ověření ve volbě "Zapomněli jste heslo?" můžete jako alternativu k odpovědi na Kontrolní otázku využít ověření pomocí SMS kontrolního kódu zaslaného na Vaše telefonní číslo.

Změnil jsem telefonní číslo, co mám dělat?

Přihlašte se a klikněte na Osobní nastavení > Změna telefonu .

Koupil jsem si nový telefon, co mám dělat?

Pokud jste nezměnil telefonní číslo, nic. Radujte se z nového telefonu. Pokud se vám změnilo telefonní číslo, přihlaste se, klikněte na záložku Osobní nastavení > Změna telefonu .

Platby, zůstatky, vybíjení

Jak si převedu peníze z PaySec zpět na svůj bankovní účet?

Použijte odkaz na stránku na automatické vybíjení. Postup je uveden na stránce Měli jste PaySec peněženku? Vybít můžete na libovolný bankovní účet i ze kterého jste v minulosti nenabili. Případně můžete zbylé peníze rovnou jednoduše darovat jedné ze 3 vybraných neziskových organizací.

Jak zjistím zůstatek na svém Kontě?

Po přihlášení se aktuální zůstatek zobrazuje v pravém horním rohu obrazovky (pod přihlašovacím jménem a číslem konta).

Je možné mít na Kontě záporný zůstatek?

Ne, není to možné.

Pro podnikatele

Jsem podnikatel. Jak mohu PaySec využít?

Založte si Konto pro obchodníky a přijímejte platby online z několika zdrojů. O jeho možnostech se více dočtete zde.

logo PaySec pro obchodníky

Jsou platby na Kontu pro obchodníky limitované?

Limity pro platby, nabíjení a vybíjení pro majitele Konta pro obchodníky.

Úroveň ověření Jednorázová platba Limit ročního vybíjení Limit ročního nabíjení Zůstatek na Kontě Týdenní limit nabíjení platební kartou
Ověřený 50 000 000 CZK Bez limitu Bez limitu Bez limitu Bez limitu

Jak si založím Konto pro obchodníky?

Pokud máte zájem o založení Konta pro obchodníky vyplňte webový formulář a náš obchodní tým vás bude kontaktovat s konkrétní nabídkou pro váš obchod.

Před založením Konta pro obchodníky je nutné seznámit se s Obchodními podmínkami PaySec, vyplnit Smlouvu a Identifikační formulář. Vyplněné formuláře zaneste do Finančního centra Poštovní spořitelny. Více si můžete přečíst zde.

Jak mohu integrovat platební bránu PaySec do svého internetového obchodu?

Přečtěte si Příručku pro použití Platební brány PaySec a Návod na použití Platebního tlačítka.
V případě jakýchkoli dotazů můžete kontaktovat náš technický tým na e-mailu podpora@paysec.cz

Přístupové jméno a heslo pro testovaní platební brány získáte po vyplnění webového formuláře pro obchodníky od našeho obchodního týmu.

Chci změnit kontrolní frázi, jak to mám dělat?

Zašlete požadavek na změnu kontrolní fráze na email podpora@paysec.cz z emailu svázaného s Kontem, pro který chcete změnu provést.

Reklamace

Máte problémy s nákupem?

Pokud mate jakýkoliv problém s vaším nákupem (nedodané zboží, zpoždění, reklamace), kontaktujte prosím vašeho obchodníka.

Kde se dovím víc?

Chci se zeptat na něco jiného, koho se mám ptát? Kontaktujte prosím Uživatelskou podporu nebo volejte linku PaySec 495 800 155.

201/04 Tiskni TISK